lauantai 7. tammikuuta 2012

Minut on haastettu.

                                      1.Kerro haasteen heittäjän nimi ja linkaa hänen bloginsa.
                                      paulalta olen saanu http://paulanpullipblogi.blogspot.com/
                                     
                                        2. Kerro 8 faktaa itsestäsi
                                          -12 vuotias
                                          - vain 142 cm pitkä :( (kasvupyrähdys on jossai kuussa)
                                           -Harry Potter fani♥
                                           -Gleetä katson (:
                                           -olen lapsellinen
                                            -kevään lapsi eli syntyny kevääl
                                             -tietokone (:
                                             -suklaa♥
                                           3.  Kerro vähintään 3 noloa faktaa itsestäsi
                                              -leikin vielä vaikka olen 12 v.
                                              - olen törmännyt neljännellä luokalla luokan oveen
                                              -mää oon joskus aika seko xd

                                                4. Heitä tämä jollekkin muulle.
                                                   ominaningyo.blogspot.com/





                              

                                    

3 kommenttia:

  1. ei kannata kertoo noi henk. kohtasia asioita täällä..... -.-

    VastaaPoista
  2. Ei edes ollut mitään henkilökohtaista tossa :o Sitä paitsi, blogin pitäjä laittaa tänne mitä haluaa :)

    VastaaPoista
  3. noooo tän blogin pitäjä on mun sisko nii kyl voin antaa sille vähä vinkkejä et mitä kannattaa kirjottaa ja mitä ei =)=)=)

    VastaaPoista