maanantai 21. marraskuuta 2011

Peruukki tulossa

                                                      No niin elikkäs olen kuullut
                                             valituksia siitä että peruukkini ovat huonoon kuntoon menneet,
                                             tajutkaa etten olen yrittänyt hoitaa nukkejani hyvin ja kammannut niiden
                                            hiuksia mutta ne ovat menneet huonoksi sen jälkeen kun tulin Orimattilasta.
                                            Ei ole minun vikani en voi mitään jos näin on käynyt.Johtuu kai siitä että
                                             Aquelin peruukki jouduttiin osin liimaamaan ja aiheutti huonoon kuntoon menon,
                                                 mutta kun saan joululahjaksi Rositan niin minulle on tilattu uusi peruukki Mollamaniasta.
                                                                Toivon että pidätte sitten siitä (:


                          
                                                                          Tälläinen siis tulossa Aquelille :)

4 kommenttia:

  1. Oi, onpas söpö ! :3
    Sopii varmasti Aquelille. Tosi monelle muuten on tulossa tuollainen, ovatkohan ne nyt muotia?

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. minun Windylläni on tuollainen peruukki:/)

    VastaaPoista