tiistai 27. syyskuuta 2011

Vuoripuistossa

                                  Olin viime viikon Tiistaina nukkejen kanssa puistossa joten täs kuvia!(:

                                                  Aquel:Ei voi yksin keinua sillä muuten putoan.

                                                      Aquel: *hyräilee Last Friday Nightia*

                                                          Mandy:Aquel laulaa tota biisii hyvin!
                                                                Mä:Niinpä niin....
                                                                Mandy:Eikun ihan oikeesti jätti!
                                                               Mä:Joojoo tajusin n__n


                                                                     Mandy:Jätti haluun seuraavaks mennä tonne.
                                                                     Mä:Okei.


                                                                     Mandy:Jätti otatko kuvia?
                                                                      Mä:Tietty!Sitä vartenhan me tänne tultiin?
                                                                      Mandy:Eikö me tultukkaan leikkimään?
                                                                     Mä:Siis joo mut halusin kuviaki tai siis no...leiki vaan.
                                                                      Mandy: Jee!
                                                                                 
                                                                  Aquel: *huutaa* Mää tuun siihen nyt Mandy!
                                                                 Mandy:No höh!Just kun mää tässä olin vaa 15 minuuttia!
                                                               Mä:No mee vaikka laskee liukumäkeä niin tekeminen ei lopu.
                                                                Mandy: Hyvä idea jätti! (: *lähtee pois*


                                                              Aquel:Jätti mää ootan joulua ! (:
                                                               Mä: No arvaa ootanko sitten mää ? (:
                                                              Aquel: Et tietenkää,no joo tiiän et ootat.
                                                               Mä:Saatte jouluna uuen kämppiksen.
                                                                Aquel: Kenet?
                                                              Mä:Se on yllätys ! (; *vinkkaa silmää*
                                                           Mandy: *huutaa* Sanoko joku yllätys? Mä rakastan yllätyksii!
                                                          Aquel:Toivottavasti se on joku kiva.
                                                           Mä:Oon varma että te 2 tuutte varmasti pitää teijän uuest kämppiksest.


                                                  Aquel:Määkin uskon et tuun pitää siitä!Olihan ne Veeranki nuket tosi mukavii.
                                                  Mandy: *huutaa* Niin määkin!
                                                   Mä:Malttakaa odottaa vielä 3 kuukautta niin näätte hänet.
                                                     Mä:Aquel meen kertoo Mandylle ensilumesta.
                                                Aquel:Niin tosiaan,mut määhän kerkesin nähä lunta vähän ku tulin teille Maaliskuus.
                                                     Mä:Juuri näin mut meen nyt kertoo Mandylle siitä. Moimoi! *lähtee pois*
                                                        Aquel: Moikka jätti!


                                                 Minä: *saapuu liukumäelle* No Mandy ootatko jouluu ja ensilumea?
                                                 Mandy:Joo ootan jouluu mut mikä lumi on?
                                                  Mä:Saat sitten nähdä kun se ekan kerran sataa maahan.
                                                   Mandy: Jännää! Eikös sillon kun on joulu niin sillon on lunta ja sillon on kylmä?
                                                       Mä:Pitää paikkaansa!
                                                        Mandy:Mut nyt mää lasken.


                                                                   Mandy: Huuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


                                                                      Aquel:Mä tässä taituroin tangol hihii ! :D


                                                          Aquel:Täs tangolla roikkuessaha voi ottaa iha rennosti.


                                                                                Mandy:Pomppulaudat on kivoja!


                                                                       Aquel:Jep!

                                                         Sitten neitokaiset istuskelivat Vuoripuiston kyltin kohalla.


                                                                      Ja sitten vielä kaukais kuva ! (::::::::::::::::::::::::::
                                                                      Kiitos että luit tämän kertaisen postauksen!
                                                                     Kiitos jätille että veit meidät puistoon (: T:M&A
                                                                     Jos huvittaa niin rupekaa lukioks jos siis ette viel oo.
                                                                                THAT´S ALL,BYE (;
                                                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti