sunnuntai 21. elokuuta 2011

Kuvatarina 1# Vaarallinen päivä

  Joo elikkäs olin kaverilla yötä
ja sitte päiväl kuvattii
little pullipeilla eli Alicellä ja Mandyllä
sellanen pieni kuvatarina.

 Alice:Hihii hauskaa keinua!

Mandy:Nii on ja onneks on!

Alice: *lähtee valumaan*
Alice:Ääks minä tipun!

Mandy: *säikähtää*Alicee!

Alice: *tippuu*Apuaaaa!

Alice *tippuu*
Jätti: *saapuu paikalle*
Jätti:On pelastettava Alice.

Jätti: *ottaa Alicen kiinni*
Alice: *tipahtaa jätin kädelle*
Alice: Huh, se liippasi läheltä.
....

Jätti:Niin liippasikin.
Alice:Kiitos jätti että pelastit minut.
Jätti:Eipä mitään,mutta lupaa olla varovaisempi!
Alice:Lupaan lupaan...


Mandy:Onko kaikki hyvin?

Alice:Kaikki on kunnossa!

Mandy:Kiipeillen mä laulen näin...

Alice:Mandy tuu jo!

Mandy:Joo joo oon tulos!

Mandy:Sainpas tästä kiinni

Mandy: *ote lipeää* Minä tipuuuuuun!

Alice: *kääntää katseensa alas* Voi ei Mandy!

Mandy: *tippuu*




Mandy:Jättii pelasta minut!

Minä: *huomaa Mandyn* Nyt äkkiä pelastamaan Mandy!
Minä: *ottaa Mandyn kiinni*
Mandy: Selvisin!

Mandy:Kiitos pelastuksesta!
Minä:Mitä minä olen sanonut että
pitää olla varovainen kuin kiipeilee puissa?
Mandy:Anteeksi minä unohdin...):
Minä:No ei se nyt haittaa mutta toivottavasti muistat
ensikerralla.
Mandy:Muistan muistan ....

Alice:Maankamaralla on turvallista.
Mandy:Niin on.
Alice:Katso nuo pilvet muodostavat kirjaimet M ja A.
Mandy: Meidän nimiemme alkukirjaimet!
Alice:Jep!Kuulin että jos hyvät ystävykset näkevät nimiensä alkukirjaimet
pilvistä muodostuneina niin se takaa ystävyksille onnellisen elämän.
Mandy:Vähänkö siistiä!
Alice:Niinpä!Eli me saadaan onnellinen elämä ja ystävyys<3
Mandy:Jee<3

Jätit: *lähestyvät Alicea ja Mandya*

Mandy:Jätit tulevat!
Alice:Jätit olemme alla varokaa!

Mandy ja Alice:JÄTIT KUULETTEKO?VAROKAA OLEMME ALLA!

Jätit: *huomaavat nuket ja siirtävät jalkansa*

Jätit:Mitä me olemme sanoneet että
keinujen luona ei kannata maata  sillä
jos tulemme keinumaan niin liiskamme teidät.
Mandy ja Alice:Anteeksi!
Jätit: *huokaisevat*

Mandy:Nyt voimme rauhassa jutella tässä koska jätit
ovat trampalla hyppimässä.
Alice:Jep!

Mutta jätit tulivat sittenkin heittämään tikkaa.
Jätit: *kohottivat kättään ja päästivät tikat matkaan*

Tikkat lähestyvät uhkaavasti nukkeja.

Mandy ja Alice:Apua taas ollaan pulassa!

Onneksi keihäät lensivät ohi.

Jätit: *kävelivät nukkejen luokse* Mitä olemme sanoneet
että tikkataululle ei kannata mennä sillä heittäjiä saattaa tulla millon vain.
Mandy ja Alice:Anteeksi taas!
Jätit:Toivottavasti opitte olemaan varovaisia.
Mandy ja Alice:Opimme!

Sitten myöhemmin  nuket istuivat laatikon päällä
uupuneina kaikista vaaratilanteista.
Alice:Opimme tänään uutta vai mitä Mandy?
Mandy:Joo,sillä opimme olla joutumatta hankaluuksiin.
Alice:Ja opimme varovaisuutta leikkiessä.

Hyvää kesänloppua kaikkille ja muistkaa olla varovaisia!
T:Mandy&Alice













 





















 




 

1 kommentti: